Ajankohtaista

Tekoälyn hyödyntäminen palautepalvelussa (21.10.2021 14:42)

Palautepalvelussa on otettu käyttöön tekoälyä hyödyntäviä ominaisuuksia. Palautteen antajalle ne voivat näkyä kahdella tavalla. Kun palautetta kirjoitetaan, niin esitetään samankaltaisia palautteita vastauksineen sekä sivustoja, mistä saa lisätietoa aiheesta. Samankaltaisten palautteiden ja ohjesivustojen vastaavuus annettuun tekstiin esitetään vihreällä palkilla yläreunassa. Palautteen antaja voi myös "tykätä" samankaltaisesta palautteesta ja jättää palautteen lähettämättä. Palautteen käsittelijä saa tästä "tykkäämisestä" tiedon.

Anna palautetta tai ilmoita havainto
Anna palautetta Jyväskylän kaupungin palveluista tai ilmoita havainnosta. Palautteita käsitellään ja niihin vastataan pääasiassa virka-aikana (ma-pe klo 8-16). Älä kirjoita palautteeseen arkaluonteista tietoa, kuten henkilötunnuksia, pankkitilin numeroita, tietoja terveydestä tms. Huomioi palautetta antaessasi myös yksityisyyden suoja, älä yksilöi julkista palautetta henkilötasolle. Jos haluat antaa palautetta yksittäisestä henkilöstä, älä laita palautetta julkiseksi.

Anna palautetta